Reklamační řád

Podmínky pro Reklamace Poptávek (LEADY)

Garance 20%

Garantujeme 20 % domluvených kontaktů (leadů) při objednávce 30 a více leadů. Pokud jste si zakoupili 10-29 leadů, tato garance se na vás nevztahuje. Garance znamená, že pokud nesplníme 20% schůzek tak dostanete 20% kontaktů zdarma k Vaší objednávce. Platí při objednávce 30 a více kontaktů


Klasická reklamace

1. Lead je mimo lokalitu (kraj) vaší objednávky.

2. Poskytnuté telefonní číslo neexistuje.

Pokud reklamace splňuje uvedené podmínky, bude vyhodnocena a v případě oprávnění bude dotyčný kontakt nahrazen.



Postup pro Reklamaci

1. Reklamaci zadávejte ihned do CRM, nejpozději do 48 hodin od přijetí kontaktů.

2. Nasledně zašlete na [email protected] nejpozději do 48 hodin.

4. Reklamace se vyhodnocují jednou týdně, ve středu, po doručení dané objednávky.

5. Upozorňujeme, že reklamace podané po uplynutí této lhůty nebudou zpracovány.


Další Podmínky

- Reklamace se nevztahují na již reklamované leady. Toto riziko si nesete sami.

- Prosíme vás o včasné doplňování tabulky (nejlépe hned při kontaktování).

- Pokud se s kontaktem nespojíte do 48 hodin, reklamace na nerelevanci se na daný kontakt nevztahuje. (klient již nejspíše svoji potřebu vyřešil, musíte volat okamžitě)

Prosíme o dodržování všech podmínek uvedených jak v reklamacích, tak v obchodních podmínkách. Pokud zjistíme, že klientovo číslo existuje (a vy jste ho přesto zkusili reklamovat, například že klient s vámi měl schůzku), automaticky nemáte nárok na žádnou reklamaci a již nikdy si u nás kontakty neobjednáte.

Na reklamace voláme, proto nám zbytečně nelžete. V opačném případě budeme nuceni reklamace zrušit úplně.


Děkujeme za pochopení a spolupráci.

leadyproporadce